دستگیری سارق اماکن خصوصی در قلعه‌نو

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سابقه‌دار در محدوده قلعه‌نو خبر داد و گفت: تجهیزات صنعتی مسروقه به مبلغ حدودی ۴میلیارد ریال از متهم کشف شد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: چندی پیش با وقوع یک فقره سرقت از کارگاه در محدوده قلعه نو و طرح شکایت از سوی شهروند، موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۲۱۱ قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: عوامل عملیات کلانتری حین گشت زنی و پوشش انتظامی سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو پراید را در نزدیکی کارگاه‌های صنعتی مشاهده که به محض صدور دستور ایست، راننده متواری شده و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد. 

وی تصریح کرد: پس از طی مسافتی خودرو متوقف و راننده دستگیر شد. در بازرسی از خودروی وی چندین تجهیزات کار‌های صنعتی کشف شد.

سرهنگ طرهانی عنوان کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری مخفیگاه وی شناسایی و پس از اعزام ماموران به محل تعدادی تجهیزات صنعتی دیگر نیز در آن مخفیگاه کشف شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری، بیان داشت: تاکنون ۴مالباخته به کلانتری مراجعه و سارق را شناسایی کردند که متهم جهت بررسی دیگر ابعاد پرونده و تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان ری منتقل شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار